Gratis verzending vanaf €35,-

Fysieke winkel in Deventer

100% veilig afrekenen

Lees op deze pagina onze algemene voorwaarden.

Algemene voorwaarden

Wij hebben deze voorwaarden opgesteld om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en het online bestelproces feilloos te laten verlopen. Deze algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op de aankopen die tot stand komen via: www.karesiwebshop.nl

Door akkoord te gaan met deze voorwaarden geeft u aan dat u deze voorwaarden grondig hebt doorgelezen en akkoord met de onderstaande genoemde punten. Mocht u naar aanleiding van deze voorwaarden nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard te allen tijde contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon. De actuele gegevens omtrent onze bereikbaarheid kunt u terugvinden onder de contact informatie op onze webshop.

Artikel 1 – Webshop
1.1. Karesi Juwelier, hierna benoemd als: de webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2. De webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4. Sinds 5 juni 2012 is de webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.
1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6. De webshop heeft een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan we u graag te woord.
1.8. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt hiermee op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen en acties.

Artikel 2 – Bedenktijd & Retour
2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van onze producten via de webshop. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u de producten, ongebruikt in originele verpakking aan ons retourneren. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten en de vorm van retour van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2. Wij doen ons uiterste best om u tevreden te stellen met onze producten en diensten. Elke bestelling wordt met de nodige nauwkeurigheid en aandacht afgewerkt. Wij proberen artikelen altijd zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en te visualiseren. Toch kan het helaas gebeuren dat dingen onverhoopt niet helemaal gaan zoals u wenst. U bestelt net het verkeerde artikel, de verkeerde maat of de verkeerde kleur.
Mocht u desondanks het door u bestelde artikel willen ruilen dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Hiervoor hebben wij wel een procedure opgesteld waar we ons aan dienen te houden. U dient eerst contact met ons op te nemen per email met een omschrijving. Hierbij vermeld u te allen tijde uw ordernummer en het artikel waar het om gaat. Naar aanleiding hiervan zullen wij eerst beoordelen of het om ‘ruilen’ of ‘retour’ gaat.
Mits u uw artikel mag ruilen, sturen wij u per email een retour/ruil formulier toe. Deze dient compleet ingevuld, samen met het artikel, retour te worden gestuurd.
2.3. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen te allen tijde ongebruikt en voorzien te zijn van de originele verpakking.
2.4. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn alle oorsieraden en sieraden die gepersonaliseerd worden met o.a. naam, datum en/of foto of afbeelding.
2.5. Bij OP = OP artikelen gaat het uitsluitend over alle artikelen die uitlopend bij de fabrikant , onze showroom of winkel zijn. Deze artikelen worden niet meer bijbesteld. Artikelen zijn nieuw en hebben 1 jaar garantie op technische mankementen of fabrieksfouten. OP = OP artikelen kunnen lichte gebruikssporen bevatten. OP = OP artikelen kunnen niet retour of geruild worden, mits er sprake is van technische mankementen of fabrieksfouten.

Artikel 3 – De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webshop en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webshop heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of andere betaalmiddelen vermeld op de webshop. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webshop, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product en heeft de klant geen recht op retour of teruggave van geld.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webshop na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 7 dagen nog steeds niet betaald, dan vervalt de bestelling. Zonder betaling worden bestellingen niet in behandeling genomen.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staan details betreffende het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen de vermelde standaard levertermijn op de webshop te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen binnen 24 uur (op werkdagen) na ontvangst van bestelling en betaling. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Indien wij niet kunnen voldoen aan uw wens, zullen wij het aankoopbedrag aan u crediteren of vergoeden als tegoedbon / kortingscode.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat. Standaard rekenen wij € 7,50 voor een verzending binnen Nederland. Boven de € 50.- zal uw levering kosteloos zijn. Voor een levering buiten Nederland gelden afwijkende tarieven. U kunt hier onze webshop voor raadplegen of contact met ons opnemen per email.

Artikel 4 – De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW, exclusief verzend en/of betaalkosten. De kosten die betaald moeten worden voor de transactie of het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen. De factuur zal een specificatie van de BTW vertonen. Deze kosten kunt u ook nalezen op de webshop onder KLANTENSERVICE.
4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven of een elektronische betaling te accepteren, bent u verplicht ons de gevraagde informatie op een correcte wijze, zoals gevraagd, volledig te verstrekken. Misbruik of fraude wordt kan worden bestraft en zal gemeld worden bij eventuele instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie. Ook kunnen wij veiligheidshalve een maximum instellen voor bijvoorbeeld aankopen per creditcard.
4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie per mail aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers nemen alle klachten serieus in behandeling. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger / koerier contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd en persoonlijk bij u af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk of per email aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon mits dit mogelijk is. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf een bevestiging met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing tenzij anders vermeld. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 24 uur na levering hier melding van te doen bij ons. Gebeurt dit niet, dan is het mogelijk dat uw klacht niet in behandeling wordt genomen.
5.5. De garantie is niet van toepassing op normale slijtage, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van een eventueel bijgevoegde gebruiksaanwijzing.
Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.
Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)

Karesi uit Deventer

Karesi is een juwelier uit Deventer met een zeer ruim assortiment aan gouden en zilveren sieraden, premium horloges, trouwringen en luxe geschenken.

Openingstijden

Di t/m Vr: 10:00 – 17:30
Za: 10:00 – 17:00
Zo t/m Ma: Gesloten

Contact

Broederenstraat 41
7411 LB Deventer

E: info@karesi.nl
T: 0570 – 795 420

KvK: 53520181
Btw: NL001379390B11

© Karesi 2020 — Juwelier uit Deventer